Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

8-o jak jste zvládnul naučit se psát?

0 0
možnosti
Foto

No, víte, já Vám do toho nechci kafrat, ale ono lze obvykle plánovat. Takže když už někdo má o vůz zájem, sepíše se kupní smlouva, která se udělá dvoufázová, s tím, že druhá (předávací) fáze se naplánuje tak, aby to vyhovělo disponibilním termínům na magistrátě.

To sice nemění nic na tom, že je něco špatně, když objednací termíny překračují jakékoliv termíny zákonné, ale to neznamená, že je to neřešitelné. A podobně jako například možná (v místě a čase obvyklá) prodejní cena vozu je determinantem, který Vás sice nenutí stanovit si cenu podle něj, ale s výrazně vyšší cenou nepochodíte a stejně tuto relaci, nadiktovanou "trhem", budete muset respektovat. A to je úplně stejná externalita, jako to, za jak dlouho jsou k dispozici termíny na magistrátě: vzniknula konsensem a souběhem různých okolností v nějaké části lidské společnosti - ať už se jedná o společnost lidí prodávajících daný typ vozu (obvyklá cena) nebo o společnost lidí pracujících na daném úseku státní správy (termíny objednání).

A Vaše řešení je tak po praktické stránce zcela v pořádku, stejně jako řešení, že auto, i kdyby podle Vašeho nejlepšího vědomí a svědomí mělo cenu řekněme 250 000,- neprodáte za víc, jak za 150 000,- Nesete náklady, ať už ty 400,- na zprostředkování, nebo pozdější prodej vozu + komplikovanější smlouvy a domluva se zájemcem nebo těch 100 000,- rozdílu na jeho hodnotě.

1 5
možnosti

J50a21n 75P14a67v65e83l

6. 3. 2014 8:25

Státní byrokracie je šílená. Nedávno jsem chtěl změnit pojišťovnu pro povinné ručení a díky formální chybě mi byla výpověď odmítnuta. A teď má člověk proti sobě prolobovaný zákon (či kartel, vim já), že zrušit smlouvu může maximálně 6 týdnů před ukončením smlouvy. Pak se zase prodlužuje na rok. Tahle ochranná lhůta je nesmysl, ale proti ní nic neudělám. Tak jsem měl dvě možnosti. Buď vytvořit fiktivní prodejní smlouvu a nebo to na den odhlásit z evidence. Rozhodl jsem se pro druhou možnost. Dvakrát jsem musel čekat na přeplněném registru vozidel, zabíraje místo těm kteří tam skutečně potřebovali něco udělat. Ne jen ochcat nesmyslné lhůty jako já.

Asi před rokem jsem chtěl změnit zdravotní pojišťovnu. Když jsem se podíval na příslušné zákony a lhůty, vyšlo mi, že by změna pojišťovny trvala skoro rok a půl. Jo, čtete správně. Rok a půl.

7 0
možnosti

A co se divite ? Za vsechno prece muzou ZASE komuniste a  pocitace... ;-D

1 2
možnosti

to máte těžký...všichni chtějí žít v Praze, pak se nemůžou divit, že nemají kde zaparkovat a věčně stojí někde frontu. U nás v okresním zapadákově jsesm odhlášku vozidla zvládl objednání za 3 pracovní dny a vlastní ukon přesně na čas. takže ministerstvo dopravy v tom je nevinně

3 3
možnosti

Proč vlastně musí být vozidla registrovaná ?

Nemáme registrovaná kola ani  travní sekačky.

Zrušme povinnou registraci vozidel.

10 9
možnosti

To je blbců, kteří vám dají plus. Až budou sraženi nepostižitelním řidičem, už si svoji chybu nestačí uvědomit.

10 5
možnosti

Když docela dávno - někdy v říjnu - ten mladý ministr, jehož jméno už mi dávno vyšumělo z hlavy sliboval, že registr zprovozní do pátku, tvrdil jsem že to bude Velký pátek. Ten je před Velikonocemi. To jsem docela trefil, ale už se mi nepodařilo odhadnout rok.

Asi před dvěma týdny jsem si chtěl nechat ověřit nějakou ptákovinu a setrvali jsme v družném hovoru asi 3/4 hodiny, než se podařilo do registru vůbec připojit.

.

Takže jak je v kraji zvykem: Pětiletku za čtyři roky splníme, kdyby na chleba nebylo!

BTW - softwery na pracáku fungují podobně, jenom jich tam mají víc.

15 0
možnosti

:-)  A na pracáku se podepsal slovutný  Drábek za stovky milionů, na registru vozidel, nejmladší a podle mně nesvéprávný Pavel Dobeš. MOžná, že za to bylo něco bokem !   Kdo to zaplatí .....všichni jsou bez viny !  !!!!!!

11 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS